Antal ärenden som är...
nya:
öppna:
lösta:
avslagna*:
raderade**:
parkerade:
Totalt:
*) De avslagna är ärenden som antingen inte varit något ärende eller sådana som helt enkelt inte gått att svara på.
**) De raderade är spam-brev som skapat ärenden.
Vi monitorerar ständigt alla våra tjänster. här kan du se lasten på delar av vårt nätverk.
Observera! Den fria supporten gäller inte telefonsupport. Telefonsupport debiteras alltid enligt gällande prislista.
Vi erbjuder nu, för att stödja användandet av fri programvara, alla att gratis använda vår support. Skicka din fråga rörande fri och öppen programvara till frisupport@rejas.se så svarar vi på den så snart vi bara kan.
Observera att vi jobbar med dessa ärenden i mån av tid. Det kan alltså dröja någon vecka innan du får svar. Har du mer bråttom så kan du fråga i ett forum på nätet eller kontakta oss för betald support.
För att vi skall ta emot ärendet måste det vara väl avgränsat. Vi avslår ärenden som är allt för generella eller som är ren utbildning. Till exempel "Jag vill skriva en gästbok i PHP, hur gör jag?". Vi förbehåller oss rätten att avslå ditt ärende utan motivering.
Vi kan inte lösa alla problem som inte rör våra egna installationer, men vi lovar att göra så gott vi kan.
Observera att ditt ärende får ett ärendenummer i vårt system. Hänvisa till det vid varje korrespondens som rör ditt ärende (enkalst är att bara svara på breven så brukar de flesta e-postprogram fixa det automatiskt).
Driftstatus
För våra kunder
För nya kunder
Fri support till alla
Jour / Akut
Ofta ställda frågor
Om fri programvara
Hur vi bidrar till fri programvara
Spara med fri programvara
Länkar om fri programvara
Kontakta oss
Besöksadress
Postadress
Jabber/XMPP
E-post
Kontaktformulär
Telefonnummer
Akut, dygnet runt
Rejås Datakonsult AB
Måbärsvägen 16
761 63 Norrtälje
Org.nr: 556786-9978
Momsreg/VAT: SE556786997801
Styrelsens säte: Norrtälje
Företaget innehar F-skatt
Copyright (c) 2002-2013 Rejås Datakonsult AB, vissa rättigheter förbehållna.